Dagen F

Ryggdoktor grejen gick bra, har bara "någon grad fel" typ...? Vad det nu betyder kan man bara gissa.
Sen orkade jag inte bugga på idrotten, så jag, David och Christoffer gick ner till skolans gym för "pressa lite".
Skulle se vad jag maxade på bänkpressen... tog nästan min egen vikt, men bara nästan. Det kändes trisst.
.
Senare på dagen var det som sagt uttagning till skolans basketlag och till en början var jag rostig som fan men sen släppte det lite, men inte tillräckligt för att komma med i starttian och kunde vara reserv om jag ville. Har inte spelat på snart 4 år så det kan ju vara en anledning... Ska iaf fundera på det.
.
På vägen hem köpte jag och Mange lunch på Donken i slussen att ta med oss, men Willé och Erik var riktigt rå-dryga idag och åkte en annan buss än dem sa att de skulle, så när vi kom ner till bussarna i slussen såg man dem åka fel buss, bara för att jävlas. Det gillades inte kan jag säga.
.
True story.

Kommentarer
Postat av: J

Varför "dagen f"? :O

2010-01-29 @ 18:50:51
Postat av: Anonym

Kom inte på något namn, så ja gjorde en musketör...

Nej men, fredag?

fail?

Ja vene

2010-01-29 @ 19:06:20
Postat av: J

Säg inte så hubbz! vissa dagar är lite sämre än andra bara :)

2010-01-29 @ 20:19:28
Postat av: Hubbe

Haha, okej, visst ;D

2010-01-29 @ 22:32:09
Postat av: willé

fan va jag o Evald e sköna:D

2010-01-29 @ 23:47:54
Postat av: Anonym

Nej Gusén, det var ni fan inte.

2010-01-30 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0