Bantning..?

Råkade komma in på någon slags "bantningsblogg" idag och blev en smula bekymrad.
Som frukost skrev den här tjejen att hon åt en halv dl yoghurt och frusna hallon, och lite aloe vera-dryck till det, som tydligen tillsammans blev 149 kalorier.
.
Om man cyklar spinning i 10 minuter bränner man ju mer kalorier än det?
Okej, visst, det är nice att folk tänker på vad dem äter och håller formen, men de håller fan på till att gå till överdrift kan man tycka..?
Jag är ju ioch försig inte den minst kräsnaste snubben i världen, men vad fan, skaffa rätt ideal, Heidi Montag och Nicole Richie t.ex, vad är de för slags förebilder?
Och visst att Victorias secret-tjejerna är snygga, men det kan inte bara vara jag som tycker att dem faktiskt är lite för smala?
Jag kommer ihåg i somras, när jag satt och hade det lite segt på segelbåten i Skottland och började läsa min tjej-kusins skvallertidningar, ni vet alla dem där kända, då stod det att idealet höll på att vända och att tjejer började bli lite mer normala.
Men hur länge höll den grejen, en månad, sen var det back on track?
.
Och varför har Hubbe då denna åsikt mot för smala tjejer? Jo det har jag nämnt förut, men det är i alla fall för att boobsen blir platta och "urpumpade" om tjejen är för smal och detta upptäckte jag i somras när jag såg Jamie King jäkligt smal i filmen "White Chicks" och sen plötsligt mycket hetare i "Fanboys" och då kom jag på vad anledningen var, och de är det jag skrivit hela inlägget om.
Nu ska jag käka pannkakor, ha det fint (;

Kommentarer
Postat av: J

Ahahahahahaha Jamie King är inte med i fanboys, det är Kristen Bell du snackar om ;)

2010-01-31 @ 19:08:53
Postat av: Hubbe

Nej Julian, Kristen Bell är en av huvudrollerna, ja det vet jag.

Men vem är den heta eskort flickan dem refererar i trailern till filmen som "That hot girl from Sin City"?

Jo, juste, det är Jamie King.

BURN'D.

2010-01-31 @ 19:44:44
Postat av: willé

bra där J

2010-01-31 @ 20:43:54
Postat av: J

Wille du å jag har nåt asviktigt att diskutera, som måste diskuteras snarast :O

2010-01-31 @ 21:10:04
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-06 @ 16:41:53
URL: http://http:www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0