Järvsö

Klockan ringer klockan 4.30, och jag hoppar bokstavligt upp hur sängen.
Slänger i mig havregrynsgröt och proteinpulver och tar bussen enda till Gullmarsplan, som tar.. 50 min.
Därefter åkar man 4 timmar i en buss bredvid Galna-David och kollar på Big Bang Theory enda upp till Järvsö, och så hyr man twintipset och det tog väl typ 30 min... 10 min till att på på sig de skrittrånga pjäxorna också.
.
Filippa och hennes polare.

Entusiastiska-Simon och jag.


Galna-David och Entusiastiska-Simon


David (Lägg märke till Sverige flaggan han fick från lunchen!)


Knapplift..


En blick över träden..


Och så slutligen jag med frostskadade kinder i sittliften.

Dagens skönaste grej: Högst uppe på toppen av berget satt en skylt på en stuga där det stod; 3700dm.ö.h
Haha, snacka om att försöka göra sig märkvärdiga... själv är jag 1820 mm! WOW!

Hur åkte vi då? Jo, vi provade ju på alla backar ett antal gånger men de vi gjorde mest var att jag och Galna-David åkte störtlopp ner för de brantaste backarna i tävlan mot varandra. Fort som shhhwwiiizz gick det! Skoj.

Efter den här dagen började jag räkna... jag har åkt buss i ungefär 10 timmar idag.
Var det värt det? Njaa. Typ.

Kommentarer
Postat av: J

Sweet ;)

2010-02-03 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0