Train... wait for it.... ing!

Åkte som jag vanligvis gör till gymmet i morse för att köra mitt benpass som jag vanligtvis brukar göra på vanliga tisdagar. Aight.

Men Dansken kom aldrig. Och inte Vikingen heller. Ensam trodde jag att jag var, men sen hittade jag Kyringer så allt var lugnt. Men att de aldrig dök upp... Det går utför för dem vill jag lova. ;)



Vad är då målet med min träning? Ja de kan man ju fråga sig. Huvudsaken är ju att jag ska må bra och känna mig hälsosam.... hahah, skoja bara. Jag ska vara ärlig, huvudsaken är beachen 10.

Nu håller jag på att försöka buffa upp lite. Sen när det kanske är 1-2 månader kvar innan lovet börjar ska jag börja deffa lite. Alltså först bygga upp mer muskler, och sedan äta nyttigt och få bort lite underhudsfett. Stekiga ord må jag säga.
Sen jag började med proteinpulvret har jag gått upp 4 kg. Fint.
Nu ligger jag på 73kg och målet är 75 till att börja med, sen vem vet? 80 kanske?

Vad bör man rikta in sig på liksom?



Eller?

.
Vad tycker ni?

Den sistnämnda tycker jag personligen är lite överdriven.
"Kroppen är det finaste och mest värdefulla instrument som någonsin skapats. Det är ditt tempel som du ska försöka bevara på bästa möjliga sätt." - Worldclass

Inspererad av Mellanmjölks inlägg.®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0