Tjejer utan smink

"Du är så vacker utan spackel, att du inte kan förstå ju mer du kladdar, ju mer du sabbar, slå dig fri och gå". - Joakim Hillson

Nu vill jag upplysa folk som tydligen inte visste det här.
Det är ju sagt att "tjejer utan smink är skitfula" och här har vi ett exempel som stärker det, Kissie.



MEN! Detta gäller inte för alla, hör och häpna, det finns tjejer som ser bra ut utan smink också! Lovar.
Jag har sett flera stycken själv faktist, visst - dem ser snyggare ut med smink men det är ändå typ en 7:a liksom, inte en 2:a eller något som Kissie...
Det är ju samma sak med killar, alla är ju inte direkt fula så det är ju antagligen samma sak med tjejer, bara att tjejer sminkar sig så antalet snygga i genomsnitt höjs. Men jag skulle tro att lika många i killar i genomsnitt som ser bra ut, lika många tjejer gör det också. Annars vore det konstigt, varför skulle killar i snitt vara snyggare liksom?

Finns ju försig killar som sminkar sig också, vilket jag bara tycker är fel. Typ Krillebooi och alla dem där, vad fan har hänt under uppväxten? Är det någon som fattar?
Ge mig gärna svar då. Allt för nu, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0