Morgan fyller år idag

Japp, idag fyller min lillebror Morgan fjortis och av mig ska han få en Ben&Jerry. Japp, that's right, jag tänker ge en i familjen en present till skillnad från vad jag brukar göra. Han har aldrig fått en hel själv så jag tänkte vara lite hygglig. Men grabbfan har inte önskat sig något egentligen så ingen i släkten har haft en janne om vad de ska köpa till honom.
Mina föräldrar har inte heller haft ett dyft om vad de konsumera och ge till kisen så vad ska de då ge han? Jo, 1000kr... om ni frågar mig tycker jag det är snålt. Jag menar, de enda han får är pengar av dem, då tycker jag att ett lakan är för lite. Morsan föreslog två lakan men snålfan till farsa höll inte med. "Han kan få 1000kr och så får han de 500kr för godisförbjudet han hade!"
Vad tycker ni?
.
Hade i alla fall tänkt att fira med att.. inte fan vet jag, lägga upp några bilder på honom kanske?
.

Kommentarer
Postat av: C

fett lik dig :D

2010-02-25 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0