I morse vid -25C° i Slussen

Klockan har slagit 08.00 och i väntan på att Marcus buss skulle rulla in i slussen står jag precis bakom spärrarna och chillar. En man kommer fram till mig (som jag tidigt märker inte har alla hästar i stallet) och ställer sig bredvid mig. En högtalarröst berättar att den röda linjer är inställd och han vänder sig mot mig.
.
Mannen: Jaa, vilken dag det är idag alltså!
Jag: Haha, japp.
Mannen: Whooo let the dogs out, who, who who, who!? ♪
.
Jag vänder mig halvt om för att inte visa att jag småskrattar.
.
Mannen: Ja det är tur att allas mobiler fungerar idag, annars skulle det vara väldigt jobbigt ju! :O
Jag: Ja, absolut ;)
.
Marcus kommer och jag börjar gå jämsides med honom.
.
Jag: Ah, hejdå då!
Mannen: Ja, trevligt, trevligt, trevligt..!
Marcus: Kände du honom eller?
Jag: Hah, nee.. :)

Kommentarer
Postat av: Cccc

hahha nice

2010-02-22 @ 20:59:26
Postat av: Anonym

sjukt

2010-02-22 @ 21:53:35
Postat av: Anonym

"sjukt"

Njaa.. jag gillar sköna personer oh ville framhäva konversationen (;

2010-02-22 @ 22:25:51
Postat av: jimmy

true story? ;)

2010-02-23 @ 20:07:15
Postat av: Anonym

Ja! Fett true story!

2010-02-25 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0