*Hubbe funderar..*

.
Här har ni några skumma idéer:
*Downs-syndrom-barn, eller mongolider som de kallas, har asiatiska ögon. Varför? Eller. Varför har asiater down-syndrom-ögon? Det har jag undrat länge.
.
*"Att vara homosexuell är en sjukdom", njae det tror jag inte. Men man förstår ju att det inte är naturligt eftersom evolutionen skulle stannat om alla blev gay. Min förra NO-lärare sa att forskare har teorier om att den delen av hjärnan som skiljer kvinnor från män är lite större i bögars hjärna än straighta, och så tvärt om hos lesbiska. Jag tror dem är något på spåret.

Kommentarer
Postat av: J

Alltså ibland undrar man hur du mår hubbe... Människor med downs syndrom har mindre ansiktskomplexion, liksom asiater och till viss del afrikaner. Dock har de mycket mycket mindre än ovanstående, och det resulterar i deras ansiktsform. Uppläxad av en samsam-are, är det inte dags att byta till iv nu hubbe? ;)

2010-02-15 @ 19:36:57
Postat av: Hubbe

Käften Julian, bara för du typ har 310p och börjar sam-sam x)

Ja men dåså, "..mindre ansiktskomplexion, liksom asiater.."

då var min halvt seriösa teori sann, även fast det är "mycket mindre" så kanske ögongrejen stämmer. Aight?

2010-02-15 @ 19:44:46
Postat av: David

Haha, Julian du ägde ju dig själv

2010-02-16 @ 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0