Ekvallen

Efter en trevlig sovmorgon åkte jag vid 11 till gymmet och körde ett ben + armpass. Sen åkte jag, Dansken och Vikingen till Ekvallen där vi skulle åka lite grickor, det var liksom det skoldagen bestod av - 2 timmars skridskoåkning.
Efter en massa "lekar" som man lekte igenom på isen var det dags för match och det var ju fan i mig roligt med den där skiten. Jobbigt, men skoj. Ett till benpass liksom, det är ju bara nice..?
En massa dåligt gjorda tacklingar från min sida blev det i alla fall, en som ledde till att jag i princip ramlade över sargen. Det gjorde ont, men var värt det... även om jag inte ens lyckades träffa Wille som jag skulle tackla.
Anyway.
Sen gick gymgänget till Delselius och tog sig varsin Semla och själv tog jag en stor kopp varm choklad till det, allt drogs på matkortet från skolan så det var fett värt.
.
Man fick inte spela hockey med puck för läraren, det var gay.
Att vi sen gick ett gäng grabbar till ett bageri och åt varsin semla, det var hur straight som helst.
Hoppas ni kan se skillnaden.
Tjo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag och pojkarna ska till Dellan och äta semlor nu" STRAIGHT?!?

2010-02-09 @ 20:15:08
Postat av: Hubbe

"Jag är trygg i min sexuallitet" ;)

2010-02-09 @ 20:49:20
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du döljer d ju inte iaf ;)

2010-02-09 @ 22:08:09
Postat av: Hubbe

Hehe, nee då ;)

2010-02-10 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0