Årets utbrott

FAN VAD JAG ÄR LACK.
Mina föräldrar är fan helt jävla blåsta. Som ja tidigare sagt hade morsan köpt gigantiska hamburgare. Och när middagen kallar så sätter man sig för att äta, och så har hon kokat bulgur till och förväntar sig att jag ska äta en hamburgarbiff med bulgur.
Jag öppnar frysen och hittar hamburgarbröd, och tänker stoppa in ett i micron men DEM JÄVLARNA STOPPAR MIG? De säger att jag ska äta bulgur till hamburgarn. Varför i helvete ska jag äta bulgur till hamburgaren när det finns bröd? Hur jävla stora burgarna än är jämfört med brödet, varför i satans skit ska jag inte få ta bröd i stället för bulgur?
.
Som ni självklart förstår stod jag och hoppade som en jävla galning och skrek åt dem innan jag sprang upp på övervåningen och började slå på kuddarna i soffan. Nu har jag vrickat handleden. Fan alltså...
.

Nu sitter jag här och äter havregrynsgröt istället, när man hade vart sugen på en stor fet hamburgare... fyfan. Farsan skämtade och frågade om jag inte kunde skriva upp en lista på vad som passar till vad, så dem vet.
Sagt och gjort, jag ställde mig och skrev en lista som jag sen satte på kylen.
True Story

Kommentarer
Postat av: CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Men vad fan Hubbe!!! Pasta och kyckling är awesome! ;D

2010-02-23 @ 19:20:32
Postat av: Anonym

NEJ.

2010-02-23 @ 19:25:24
Postat av: Anonym

Hahaha lack han är, INGET ANNAT JÄVLA SKIT

2010-02-23 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0