Whey-80

Detta paket hämtades av farsan idag. Jävlar vad jag blev förvånad över hur stor påsen var. Det sjuka var att de 4kg pulver jag köpt inte fick plats i min burk som förut innehöll 4kg proteinpulver från Life. Detta finner jag väldigt märkligt. Okej visst, det blir en jävla massa luft mellan som gör att volymen ser större ut än vad den är, men även fast jag tryckte ner pulvret för att ge mer plats så gjorde det inte det speciellt mycket. Så fick hälla över i två stycken 1,5liter burkar.
.
Mycket pulver, soft! Dessutom smakade den bra. Inte lika gott som Supermass från Life, men den var ju så jävla dyr så det här var lugnt. Blir inge problem att hälla i sig tre stycken sånna om dagen.
.

Kommentarer
Postat av: willé

du e fan naturare hubbe, skämmes! Densitet. I en burk som rymmer 4 kg bly får du inte i 4 kg trä...

2010-12-03 @ 21:00:11
Postat av: Hubbe

Jo men va fan, hur mycket kan de skilja på densitet från Supermass till Whey-80? Vassle pulver som vassle pulver kan man ju tycka

2010-12-04 @ 00:48:03
Postat av: willé

de innehåller inte i närheten av samma saker.(protein: 30 och 80%). orkar inte diskutera en såhär enkel sak. tänk lite innan du yttrar.



svara nu fan inte "att tänka innan man säger något är som att torka sig innan man bajsar"=)

2010-12-04 @ 01:06:19
Postat av: Matte

Vassle pulver som vassle pulver.. Kan man fan inte tycka, vafan tror du det finns olika sorters pulver då för? Gainer och proteinpulver, knappt något skillnad?

2010-12-05 @ 02:59:00
Postat av: Hubbe

Det är ju mer protein/100g i whey än vad det är i supermass, borde inte proteinpulvet väga mer än kolhydratspulvret som de finns mer av i supermass än i whey-80, och borde då inte whey-80 ta upp mindre plats?



2010-12-05 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0