Öppet hus och nattvolleyboll

Vaknade igår 6.25, skolan slutade 16.30. Därefter åkte jag å krapparna och letade skor till Willé, sedan åkte vi tillbaka till skolan. Öppet hus stod på schemat. En sallad fick vi som middag men jag slängde även i mig en proteinshake efter för att bli mättare. Jag, Marcus, Erik och David berättade om skolan och specefikt vår linje för alla 95:or. Jävligt sjukt att det nästa år kommer heta "natur-natur-natur".



Erik i sin tröja i storleken "women small".



BigMac & Co, och sedan tillbaka till skolan ännu än gång. Det var dags för nattvolleybollen, och vi hade till en början inga utklädnader...Men det löste sig, typ. Vi i klassen måste fan bli bättre på att planera saker. Vi hade i vår klass två lag, ett toppat, och ett lag med resten. Jag var med i "resten" och vi var utklädda till ´äckliga naturare´ medan de toppade var indianer.
De blev hårda matcher, den första kom vi lika med och båda lagen fick 1p var. Sedan blev det walkover på nästa match, halvtrisst. Därefter mötte vi 3:or som vann, men dem hade i sitt lag Neal som inte ens gick i vår skola. På grund av det blev dem därför diskade och vi gick vidare.



Vi mötte en räddningsklass och ledde med typ 11 - 2 och de gick hur fint som helst, segern kändes nära. Sen blev det rotation och vi började förlora poäng på poäng. Dem låg nu lika. Dem gick om. Vad fan var det som hände? Jo, tre stycken XX stod vid framme vid nätet och då fallerade hela grejen. Ett lag är aldrig starkare än sin svagaste länk. Detta var då självklart några XXs. Alla bollar kom på dem och sedan kom de inte över nätet... 16-18 blev det i matchen, vi förlorade. Kul. Där stod jag vild som fan. Hur kunde detta ske? Lack var jag. Lack som fan. Besviken. De var vi flera stycken. 
Nåväl.



Bild på vårt toppade lag som förlorade första matchen då dem mötte det bästa laget på en gång, och sen var det över för dem. Snopet att vi i "resten" kom längre.

Jag gick därifrån med ett halvt leende på läpparna i alla fall, de var nämligen en bolltävling klockan 12 som alla deltog i. "Kasta en plastboll mot mitten av planen och den som hamnar närmas the centre vinner".
Jag vann och fick 500kr. SOFT! :D


Kom hem till Marcus och gick och la mig,
klockan var då 4 på natten. Vi hade varit
vakna i 21,5 timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du var kungen på planen eller?

2010-12-09 @ 10:47:44
Postat av: Hubbe

Jag och Erik lyfte laget, det skall jag inte gömma under stolen.

2010-12-09 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0