Mycket att göra

Fan, kom inte hem förrän nu typ, 20.30 och då har jag bara vart i skolan liksom, behövde repa. Jävligt jobbigt att jag har mycket att göra den här veckan för jag tänkte träna som fan sista veckan inför resan, men kommer om möjligast kunna träna en gång.

Det jag har att göra är:

•Matteprov (gjorde jag idag)
•Uppspelning av teater, i morgon
•Teateranalys, torsdag
•Svenska seminarium, i morgon
•Engelska talkshow, torsdag
•Ha en friskis&svettis lektion på idrotten, fredag
•Hitta en ersättare för mig en dag på badet då jag är utomlands

Samt göra klart min trailer för Kyle. Vilken tror ni att jag prioriterar först? Trailern jag gör på fritiden såklart.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0