Helgens rånarfilmer

Först såg jag Inside Man i fredags. Hade sett den två gånger tidigare men kände att det skulle vara soft att se den igen då den visades på TV, de är ju en sån jävla tung film. Älskar rånarfilmer och detta är den bästa av dem alla.
Betyg av IMDB: 7,7
.
.
Sen igår såg jag The Town där dem också rånade banker, utklädda till dödskallar, nunnor, poliser osv.. Även det en tung film, men inte alls lika slug som Inside man. Men den gick ju helt klart att se på och IMDB betyg säger ju inte direkt motsatsen.
Betyg av IMDB: 8,0
.
Sen vill jag se Takers också. En helt ny rånarfilm, dock finns den inte i så bra kvalitet på nätet än. Och dess IMDB betyg är inte något att hänga i granen, men de är många sköna skådisar med i den och som sagt en rånarfilm, så den ska jag se snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0