Fredagsträning

Käkade en pizza till lunch, en "klassiker" för mig, bolognese. Detta var ju kanske inte jättesoft när man sedan skulle iväg till gymmet.

Fick jäkligt dåligt pump. Skall fan äta nyttigt hela nästa vecka och köra cardio. En veckas deffenition inför Lanzarote. Är fan allt som behövs, annars rasar jag i vikt (true story). Rygg/axlar passet blev det idag men ej mage. Mådde för dåligt i slutet.

10 Latsdrag 50kg
10 Sittande rodd 57kg
6 Marklyft 60 kg (första gången ja körde de ordentligt ju..)
10 Kettle bell swing 24kg
10 Omvända flyes 6kg
8 Hantellyft åt sidan 7kg

Haha, kul att jag fick in en axelövning. Kanske två om man räknar in kettleballen. Men fan ja hade ingen pump, och när jag skulle köra stående militärpress 40kg klarade jag bara ett set, sen gav ryggen upp då jag körde rygg innan. Sen började jag må dåligt också så... Nej men, nästa vecka ska jag fan skaffa lite övningar. Punkt.

Note to self: Ät inte skräpmat innan träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0