Fest igår

Jullovet öppnades med fest igår. Tycker faktiskt att den blev riktigt soft alltså. Tackar och bugar för den! Blev förvånad över hur så pass många orkade åka ända ut till Ingarö. Fick lite ont här och där, körde nämligen tequila suicide och fick därefter ont i näsan, ögonen och huvudet. Sen fick jag för mig att jag skulle dansa breakdance också (jag kan inte det) så vricka typ två fingrar. Eller jag vet inte, har fortfarande ont idag så det kanske var mer än en vrickning, men vad vet jag. Dansade loss som en tok gjorde jag förövrigt, till överdrift. Men sån är jag. Kul vare.
.
Sammanfattar det med att den var en skön fest som startade jullovet riktigt soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0