Facerape återigen

Personen som hackar mig och utger sig för att vara min andra personlighet kallar sig Kyle. Det är vad han sa att min andra personlighet hette när jag pratade med Jocke. Hur kändes de när jag vaknade imorse, gick in på facebook och såg detta:



Panik steg åt mitt huvud, fastän jag bytt hade "Kyle" kommit tillbaks. Vad har han åstadkommit då? Jo;

• Ett jävla skrivande om att jag läser Kissie.
• Länkade ett inlägg från Kissies blogg.
• Skrev "Kissie <3" i min infobox.
• Ändrat så jag är intresserad av både män och kvinnor
• Skrivit att min religiösa åskådning är islam
• Skrivit att min politiska åskådning är kommunism
• Chattad med tre personer
• Skrivit tre statusar
• Bytt mitt lösenord två gånger
• Ändrat min födelsedag så alla börja skriva grattis
• Ändrat min relationsstatus till "i ett förhållande".

Detta är fan inte bara en facerape, det är en facenapping. Byter lösenord och grejer, börjar chatta - det har fan gått överstyr. Nu har jag bytt lösenord på allting. Förutom facebook, tycker det är riktigt jävla festligt att se vad Kyle hittar på.

Men personen måste känna mig. Varför? Jo, den skriver så pricksäkra saker som homosexuallitet när ja som sagt är homofob, att jag läser kissie (som vissa faktiskt skulle kunna tänka sig att ja skulle göra?) samt skriver att jag är kommunist.


Kommentarer
Postat av: willé

de tre "pricksäkra sakerna" skulle kunna stämma in på vilken kille som helst

2010-12-08 @ 22:30:32
Postat av: Hubbe

2010-12-08 @ 22:41:29
Postat av: Säger

2010-12-08 @ 22:41:46
Postat av: Att

2010-12-08 @ 22:42:23
Postat av: ÄR

2010-12-08 @ 22:42:47
Postat av: JOBBIG

2010-12-08 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0