Äntligen träning

Tränade idag. Det var första gången på nästan en vecka,  så jag kommer antagligen få en fin träningsvärk i morgon. Eftersom det antagligen skulle bli det sista passet innan jag åker på söndag så körde jag mitt bröst och mage pass.
Kändes otroligt skönt. En liten FML (bloggens första) blir det dock då jag sedan märkte att jag droppat ett kilo på en vecka
.
Kul.
Verkligen, kul.
Jävla skitkropp, måste den vägra bygga?
.
Jag undrar lite vad resultatet blir av två veckors festande på Lanzarote... Kommer ju antagligen bilder på de sen, då får ni se. Lär väl säkert gå ner ett gäng pannor till. Sån är jag..
Har förövrigt hittat en slags träningsblogg på Youtube jag gillar. Snubben är dock helt vild, men en all natural athlete, dvs äter endast riktig mat och dricker mjölk. Han är ett bra exempel på vad jag vill uppnå. Får fan följa hans exempel på hur jag bör göra.
.
.
Ja, han är fit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0