Välkomna alla till Pizza Hut

Denna tävling är högst seriös och har i och med idag blivit en tradition;
Idag gick jag till den äckligaste restaurangen som matkortet fungerar till. Pizza Hut... Äckliga tjocka pizzor och utspädd cola. Och detta får man punga 79 kr för. Illa.

Förra året hade vi en tävling där jag kom tvåa med mina 18 slizes medan Wille vann med 20. (Han hällde salt på min sista pizza bit, jag fick en jävligt äcklig smak i munnen, drack mitt vatten och det hade han också hällt salt i....)



I år var det dags för en ny tävling, men själv deltog jag inte. Istället stod det mellan Mange och Simon. Efter en tuff match och mycket salt på pizzorna vann Simon Fröjd. Mange tröck i sig hela 20 stycken och tog delad andra plats med Wille. Men Simon fick i sig 21 (22) slizes. Helt jävla sjukt.
.
Detta motsvarar 2,2 st Pizza Hut - pizzor, vilket är typ tre-fyra stycken vanliga pizzor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0