Vad hände igår?

Min buss gick 19.25 och 19.20 fick jag reda på att det skulle vara fest hos Natta, så jag fick skjuts av morsan en bit till Hemmesta Centrum och så jag gick in på Coopen och köpte en påse chips att ha med sig som någon slags gest. Sedan hoppade jag på bussen mot Boda. Väl på bussen blev jag mycket fundersam, för det inte var en enda jävla kotte på den. Hade jag blivit lurad?

Vid Ängsviksgården hoppar Seb och Love på och sen blir det inge fler än det som går av bussen där ute långt åt helvete och börjar gå mot the Mansion. Väl där framme är det 5 tjejer, jag och 2 killar. Och eftersom den sista bussen hade gått undrade jag om det skulle komma så många fler.

Men jo det blev det. Det kom en del folk och det var enligt mig ganska chill, tills ett litet gäng killar i 20-25 års åldern kom. En av dem hade t.om en landningsbana på skallen liksom och så badade dem i poolen och förstörde den tydligen på något sätt. Detta ledde till att alla fick lov och lämna huset och idag fick jag reda på att stackars schysta Natta har utegångs - dator - och tv förbud. Så jävla hemskt :/

Anyway, jag kom till slutsatsen av att jag skulle gå de 2,5 milen det var hem eftersom det inte gick några bussar. Men efter att ha knallat 6 kilometer till Ängsvik sa Wille: "-Men inte fan tänker jag mörda dig, du får sova hos mig".

Ps. "Frida Bjureflo är mitt största fan".


Kommentarer
Postat av: Natta

Haha vilken rörig och knasig kväll/natt det blev, inte bra alls. Haha landningsbanan, söt! Eller inte.. Mn vafan? Fick ni gå hem igår? Varför frågade ni bara inte om ni fick sova över, klart ni skullefå det om ni frågat, det är ju elt självklart! trodde ni skulle få skjuss av nån. Jag var bara så stressad att jag tyvärr inte kunde ha koll på hur alla skulle komma hem, sorry! Men nu borde ha fattat att ni skulle få stanna kvar såklart!

Ledsen för den hemska kvällen!

2010-04-11 @ 03:08:27
URL: http://nattaws.blogg.se/
Postat av: Hubbe

"Natta, måste ALLA ut?"

"Ah alla ska ut"

"Okej.."

Så hemsk var den inte, jag har varit med om en "gisslan-råna-mobil-fest" i Akalla så ;)

2010-04-11 @ 03:10:36
Postat av: Natta

Nej men gud sa jag så? :(

Jag måste ha varit så jävla stressad att jag inte tänkte på det, förlåt! Jag kommer inte ens ihåg att jag pratat med dig.. :(

2010-04-11 @ 15:08:25
URL: http://nattaws.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Det är lugnt :) Fick ju en massa pannkakor till frulle (;

2010-04-11 @ 16:44:53
Postat av: Natta

Okej okej, hha pannkakor fixar allt enligt dig x) Men jag känner mig ändå väldigtdålig över det. Stackare, men jag var faktsikt väldig stressad, besviken och arg, något man kanske märkte?

2010-04-12 @ 00:29:32
URL: http://nattaws.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Haha, nä inte allt kanske... men det gör glass (:

Nej men jag förstår dig, har vart i samma sits när man bara skickar hem alla för att man é stressad och arg. Så det är lugnt ;)

2010-04-12 @ 17:10:55
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0