Löshår

"Shit vad man ser att det där är löshår, det ser fan inte bra ut".
"Va....?"
.
Jag kan verkligen inte se när en tjej har löshår. Hur fan lyckas tjejer och bögar det? Eftersom jag inte kan se nån skillnad på riktigt och påsatt hår så antar jag att det är fler killar som tycker som jag (eller?) så varför bryr sig tjejer? Dem som ska lägga märke till det (vi killar) tror ju att det är äkta, så varför ska ni sitta och kommentera hur dåligt det ser ut och så vidare? Har ni någon makt angående det? Nån betydande åsikt? Nä, det tycker inte jag.

Kommentarer
Postat av: jimmy

som sak med grandmapants som går upp över naveln. "Det är ju jätte snyggt!!!!"



Nej det är det fan inte, ingen av mina killkompisar tkr det heller så lägg bara ner.........

2010-04-07 @ 11:08:49
Postat av: The Hub

Samma sak, då menar du att tjejernas åsikt inte har någon betydelse för de som ska gilla det inte alls gör det, såsom med grandmapants?

Jag har inte heller träffat en jävel som tycker det är nice

2010-04-07 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0