Krasslig och krasslig

Nu har jag fan haft vanligt ont i halsen ett tag alltså. Man ska ju tydligen inte träna så är det vanligt att det försvinner säger dem. Har vilat i en vanlig vecka eller två, men det har inte försvunnit.
Så idag körde jag en vanligt träningspass och det kändes fan fint. Så nu ska jag skita i om jag blir sjuk och träna som vanligt för det verkar bota bättre än att vila.
Plus att man får lite vanlig abstinens av att inte träna så går det ju inte att vila. Morsan tycker att jag har en vanlig högfärdshosta. Jag låter alltså vanligt snobbig när jag hostar?
.
Haha:
"Vanlig Vodka är en ny produkt från Svensk Export Vodka.
En bra vanlig vodka till ett ovanligt bra pris!
Vanlig Vodka är destillerad av vanligt vete
och blandat med vanligt kristallklart vatten,
mitt i det vanliga konungariket Lagom.
Inga tillsatser – bara Vanlig Vodka." 
Vanlig Vodka har 40 % alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0