Jävla skola

Jävla köttigt just nu. Lämna in en SO uppsats. Plugga till ett matte prov som är nästa fredag (har hittils IG i matte B) och sen en fet jävla labbrapport till på söndag nästa vecka.

Uppsatsen är nästan klar så den är chill.
Men resten alltså, vad fan ska man prioritera:
att höja ett G till VG i biologi;
eller att höja ett IG till G i matte.

Vete fan om jag orkar göra båda ordentligt alltså... slö är jag.
Det börjar bli tungt nu de sista veckorna.... osoft.



Det sjuka är att det här typ är den dagliga vardagen för sam-elever typ.
På tal om sam;

"Läraren frågar "Är du värdelös?", "Nej" så är man SP elev ;PpPPpP"

Kommentarer
Postat av: Cicci

Alltså jag har seriöst panik för den där SO-uppsatsen! Så jäävla ovärd!! (Vi har samma.)



Satsa på att höja IG till G tycker jag :o

2010-04-22 @ 22:32:10
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0