I morse stekte man en aning.

Jag vaknade hos Wille halv 1 på förmiddagen och han och Marcus hade väntat på att jag skulle vakna så vi kunde äta frukost.

När jag kommer ner i köket får jag frågan "-Hubbe, har du lust att steka pannkakor till oss?"
Och jag svarar självklart "-javisst!".

Så då står man där på morgonkvisten och steker en jävla massa pannkakssmet. Fast jag var inte så bra på att steka så den uppgiften gav jag ganska snabbt över till Marcus. Efter en timme typ så är smeten slut och det är dags att hugga in. Det var ett riktigt kalas för det fanns lönnsirap och även jordgubb, hallon, blåbär och hjortron sylt.

Efter att ha sett ett avsnitt av HIMYM och ett av South Park gick vi över till GB ett tag och sedan tog jag och Marcus bussen. Han hoppade av vid Vik Central medan jag åkte vidare till Willys och köpte hårfärg.

Nu ska jag ganska uppenbart färga håret. Grymt.

Kommentarer
Postat av: C..

vilken färg? :)

2010-04-11 @ 12:29:25
Postat av: H

Det råkade bli samma som vanligt, väldigt mörkbrunt... hade bråttom i affären, hade 9 min från att jag gick in i affären tills att bussen skulle gå från älgstigen.

2010-04-11 @ 13:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0