Förunderligt

Häromdagen satt jag på bussen på väg till skolan och chillade osv.
När bussen då närmade sig Nacka Trafikplats så var det ingen som tryckte på STOP-knappen, så bussen åkte inte ens den där lilla omvägen förbi busstationen.
Once in a lifetime experience tänkte jag och fortsatte sedan att chilla.
.
Men på eftermiddagen när man skulle hem från skolan hände det förunderliga igen, bussen åkte inte ens förbi Nacka Trafikplats stationen utan körde bara på. Två gånger på samma dag. Vad i helvete, tänkte jag.
.
Eller? Var det inget skumt?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jo, det var lite skumt faktiskt.

2010-04-28 @ 21:40:12
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: Matte

Detta var inte skumt alls. Eftersom att Värmdöbussarna inte plockar upp människor vid Nacka Trafikplats om dom är påväg in till stan, därför finns de absolut ingen anledning att köra upp "den lilla omvägen" om det inte är någon som ska av.



Att den inte körde upp på vägen hem var dock lite skumt. Men dom gör lite som dom vill dom där ASEN

2010-04-28 @ 21:45:57
Postat av: Hubbe

Jo men jag menar, det är väl fan alltid någon som ska av vi Nacka, men inte den här enstaka gången (;

Haha, japp jävla busschaffisar alltsåå

2010-04-28 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0