Donnerstag

Whadup!?
Jag sitter här vid Macen i förd en t-shirt och boxers, sexigt som fan. Bloggar lite medan jag kollar på när Morre spelar tv-spel på full rulle.
.
Jag åkte förövrigt in till Nacka Forum idag där jag träffade Jimmy, Gabbe, Max och Jocke. Det vi uppnådde där var att dem köpte cola typ. Sedan chillade jag, Jimmy och Gabbe stenhårt iväg till Sickla där vi mötte Tea och två tjejer från hennes klass. Vi promenerade sedan vidare till Imperial lanes för att köra bowling.
Jag vann ganska hårt med drygt 40p över Gabbe så han fick betala för min cola när vi efteråt käkade thaimat.
.
För att vänta på bussen gick vi runt i stockholms finare kvarter och spelade in ghetto videomaterial som Jimmy ska klippa ihop till nåt kul. Den videon ska jag få tag i och så hamnar den säkert här. TOPP.
.
I morgon ska jag gymma och Danne ska följa med och prova. Sen lär jag ju ta en joggingtur när jag kommer hem också. Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0