Välkomna alla till Pizza Hut!

Ät-tävling idag!

Vi drog ett jäkla gäng med grabbar till Pizza Hut för att dra månadens ät-tävling.

Nu kommer jag säkert missa några namn men, de var:

Jag
Wille
Marcus
Lill-Erik
Matte
Tobbe
Strömma-Erik
Adam
David
Axel

Buffé på 79 kr dårå, man får ta hur mycket mat och dricka som man vill, perfekt upplägg.

I början drog alla ifrån mig och låg på 10 slize medan ja kanske var på 4, sen sen där vid 10-14 slize så gav alla upp utom jag och Wille, och jag knappade på.
Men när jag hade fått i mig 17 och han 18 så hällde han salt på min 18:e slize medans jag hämtade dricka.
När jag då käkade upp den slizen tappade jag matlusten, håll på att spy och gav upp.

Wille slängde i sig en till och kom då upp i 20 slize.

10 st slize är en "Pizza Hut- Pizza", vilket typ motsvarar 2 vanliga pizzor.
Så vi fick typ i oss 4 pizzor alltså, fyfan va ja känner mig cp efter det.


....True Story.....


Det här var då dagens stora händelse, och de här hade vi planerat i flera dagar.
Helt enkelt bara en annan dag på VGY.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha (y)

2009-09-12 @ 16:16:15
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0