Tatueringar

Ja funderar på den här grejen med tatueringar.
Ska man skaffa en eller inte, ska ni?


Man måste ju då i så fall hitta nåt man verkligen gillar som man är beredd att bära hela livet, de tycker ja verkar vara ett ganska... säriöst val? Eller?
Vad ska man då skaffa i sånna fall? Nån snygg text med nån bra handling, typ?

Inge bilder på nån vill jag ha i alla fall, verkar ju bara dumt? Att se den personen där hela tiden, man kanske inte gillar den personen om 10 år? Eller om det är någon släkting som dött, att bli påmind hela tiden, nej tack.

På alla dem här Ink- programmen så sitter ju alla dem där nissarna och frågar kunderna varför dem ska ha just den tatuering, vilken anledning man har.
Har alla det? Har ens typ hälften av alla det? Verkar ju lite klyschigt och ba "ah, men jo, det är så att jag utvecklades i livet och vill därför ha en fjäril som representerar det"...haha, eller nåt?


Den här mackan tatuerade ju fan en tant in på Miami ink för ett antal år sen, för att hon tyckte det såg ut som att Maria Magdalena är på smörgåsen, och har åkt runt och predikan om den här för folk?
Sen tatueringen som hon fick, blev inte ens lik, skitful! Snacka om tabbe.

-Om jag tatuerar mig är ända anledningen att jag är 18 år.

Kommentarer
Postat av: cccciccicicicici

jag ville tatuera mig, men sen tänkte jag på det som du precis skrev, och då blev jag lite osäker. men piercing ska jag ha någon gång! i naveln eller nått sånt. de kan man i alla fall växa ihop (y) BRA NU FICK JAG DET SAGT!

2009-09-18 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0