Söndah

Idag har ja klippt gräset lite till, spelat Farmville och sätt på "The Proposal", jävligt seg dag måste jag säga.


Annars då? Jo, ja har stört mig lite på filmerna "Kommisarien och Havet" som sänds på Tv4 klockan nio varje söndag, för filmerna är tyskt gjorda med svenska skådisar så svenskarna har fått dubba sig själva - detta leder till att filmerna ser ut som nå jävla parodier tagna från Youtube. Och de sitter mina föräldrar och glor på, ja hajjar inte.


Brukar ni eller några ni känner använda uttrycket "...Höll jag på att säga"?
Till exempel "Hej vad fin du är - oj, ful höll jag på att säga"? Så säger dem det ändå?
Mina föräldrar håller på sådär hela tiden och de gör mig tokig, vad fan säger de det för om de kom undan och inte råkade säga det? Nån som förstår mig? Ja tycker i alla fall de är skumt. Dumt höll jag på att säga. Och de gjorde ja också.

Immorn börjar en ny vecka, jaaaa...
Hare bra, tja!

Kommentarer
Postat av: Cicci

jaaa, fast det är ännu mer störande när folk säger till exempel "vad du är bajsig.. höll jag på att säga" när man liksom säger det? då är det ju ändå ologiskt. äh. jag vet inte vad jag snackar om som vanligt (yyyyy)

2009-09-28 @ 17:13:18
Postat av: jennie

mycket fina tankar från er båda måste jag medge. I se the point!

2009-09-28 @ 20:22:37
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0