Slappt

Skolan startade 10.15, slutade 12.15, najs!

Åkte till banken och hämtade mitt nya leg, och sen drog jag och tränade.

När jag inte förrän vid kl. 15 var hemma så gjorde ja nåt rätt vanligt - ja satte mig vid datorn. MEN.
Jag laddade ner en film jag hört Max säga är jävligt bra, och sen såg jag den. Och Max hade väldigt rätt.

Filmen handlar om två irländare som bor i Boston som efter att ha råkat döda 3 maffiagrabbar bestämmer sig för att börja döda alla onda dem kan hitta slumpvis.
Så har dem en homofobisk bögpolis efter sig, spelad av Willem Dafoe och så får man se jakten på dem och deras jakt på badguys, lite likt Dexter fast mer odiskret.
Filmen heter "The Boondocks Saints".

Se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0