Repetition

Först och främst på dagen åkte jag och morsan till Värmdö marknad, där jag tog ett "Pass/ID kort" som ja skulle ha till mitt future ID.
Bilden blev lite knäpp, jag ser typ trött och förvånad ut, men man ser ju att det är jag, så varför klaga?

Sen åkte vi till mina två släkttanter, mormor och gammelmormor och kollade på kristallen, trevligt, trevligt.





Plockade upp Max vid grisslinge, åkte till Jocke, repade på nya låtar osv. Det behövdes, under sommarn har vi inte repat nån gång medans vi haft typ 3 spelningar, haha.

Nu blire spelning på fredag som vi ska repa till, och sen senare den dagen kommer ja dra på nollning.
Hörde att Sam/Ekonomi:arna stod i underkläder och blev nedsmetade med kaviar. Aight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0