Kebab

Jag var ju smart och hade med mig matsäck idag. Men vad gör ja när det är lunch?
Jo, ja följer grupptrycket och drar in på Jerusalems kebab.

Men fan, egentligen, man kommer inte kunna gå dit sen när man har matkort, så de är ju bara att passa på.
Men känns ändå synd att hela tiden käka samma mat...

 
Hur onyttigt är då kebab? En smaskig rulle?

Jo enligt vissa är det ju bara att skippa såsen så blir de nyttigt, men andra säger brödet också och vissa säger till och med att köttet är onyttigt då det är massa olja inköttat. Vad ska man tro?

Om ni har nå svar, kommentera.
Peace.

Kommentarer
Postat av: cicci

Skit samma om det är onyttigt säger jag! :D Fast jag gillar det i och för sig inte så jag kanske inte har någon åsikt..

2009-09-16 @ 19:57:07
Postat av: Anonym

kebab.



Den nyttigaste snabbmaten tillgänglig, tom. nyttigare än Ill piato. Ill piato har salmonella i maten.



Vårt råd från oss på Svenska Kebab Instetutet är att äta på just Jerusalem Kebab, bästa köket av dem alla.

2009-09-17 @ 20:52:58
Postat av: Hubbe

hahah, Wille, du e så genomskådlig ;D

2009-09-18 @ 16:32:14
Postat av: Anonym

Vi på Kebab Institutet rekommenderar även att du ber till Wille 10 gånger om dagen.

2009-09-20 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0