How' U doing?

Kebab, kebab, och åter kebab. Kanske finns en risk att man faktist tröttnar på det? Vem vet, vi får se. Idag blev det lite variation i alla fall, jag åt.... pizza ;D

Nu är det äntligen så att 2:orna har börjat komma fram till oss och fråga om nollningen, och då har det dykt upp några sköna citat från dem i min klass. Här får ni dem skönaste:

Citat 1.
"Hej, vill du bli nollad"
- Ah visst, när är det?
"Nästa fredag!"
- Åh, okej. Ska man skriva under på nåt?

Citat 2.
"Vill ni bli nollade? Asså vi kommer inte vara så elaka"
- Ja visst, men ha inget med mjölk att göra!
"Mjölk? Okej, nejdå, vadårå?"
- Jo det är så att jag är laktosintolerant..



Filmtips:
Här får ni ett filmtips också, såg filmen igår och jag tyckte att den var väldigt fräsig.
Det var typ en ungdomsthriller med några sköna skådisar, och filmen heter "Disturbia".
Se den!


 

Kommentarer
Postat av: Ccc

sköna citat

2009-09-03 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0