Bangkok

Jag och Jimmy åkte till Mölnvik efter repet och där träffade vi folk. Med folk åt jag, Gabbe och Emmy mat på bangkok med, jäkligt gott - Chicken Satey!

Sen drog vi hem till Emmy där vi såg på skräckfilmen "The last house on the left" som enligt oss var ganska brutal. Jimmy fegade ut efter halva filmen, tyckte ja var ganska roligt. ;D

Men ja är inte dirket mycket för skräckfilm, ja menar - att sitta och blunda halva filmen, vad är det för vits?
I och försig så var den här inte en sån film man satt och hoppade till hela tiden, den var bara slashig.

Åt äppelpaj med glass på när ja kom hem, fräs!

Kommentarer
Postat av: cccc

svaaar och sånt >> haha jag betala ingenting för jag hade nåt kort som gjorde att jag fick gå in gratis (y) :D

2009-09-06 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0