World Class Slussen

Idag glömde jag plånboken i väskan och märkte det när ja stod och skulle köpa lunch i Zinkensdamm.
- Fan tänkte jag, och så fick ja sitta där utan mat. Hungrig och sur.

World class Slussen.
Jag och Dansken åkte till slussen och gick in på World class där, i en källare under Scandic.
Ja é fett bortskämd med World Class Värmdö så ja tyckte faktist de var skit där, om man jämför. Vilket ja gjorde väldigt mycket...
Men om ja tänker efter var de lite nice där, lite ´Averege Joe´ gym liksom, hårt, och inte så spexit som Värmdö.
Jag kanske återvänder, men ja är inte säker.
Knäppt vare i alla fall, men de fanns Gainomax att köpa så då fick ja min lunch! Jaahrå.





Kommentarer
Postat av: d

soft ju!

2009-10-08 @ 21:49:38
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0