Solarium

Raise your hand, folks, hur straight är det att skriva en blogg från 1-10?

Är de verkligen så fjolligt? Eller har ja bara fått för mig de? Folk läser ju, så glada borde ni vara för att få tidsfördriv. Mm.

Ja har hört att man kan locka läsare genom att skriva oblyga saker om sig själv.
Så ja provar.

För några veckor sedan så kom jag på att ja kunde gå på solarium gratis en gång på Worldclass.
Once in a lifetime grej tänkte jag och så prövade ja de.
Ja hade sett på ett flertal filmer att när man ligger i solarium är man naken.
Så, sagt och gjort, klädde jag av mig allt ja hade på mig utom sånna där coola grejer för ögonen och la mig där för att få cancer i 20 min.
Idag fick ja reda på att man inte kanske skulle ha legat där näck. (;





 

Kommentarer
Postat av: c

mahahahhahahh. tummen upp (y)

2009-10-12 @ 19:40:55
URL: http://muppsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooouf! shit vad oblyg du e mannen!, fan skärp dig....berätta lite rikigt smaskiga saker nu!//sebban

2009-10-12 @ 19:42:00
Postat av: Hubbe

Hahaha, nej, nej, de klarar ni inte av

2009-10-12 @ 19:57:56
Postat av: Anonym

hahahahhahah!!! underbart

2009-10-13 @ 12:29:56
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0