Miss

Fan också, idag missade jag att hoppa av vid Mölnviksrondellen och missade då alltså att gymma. Lite surt, men istället för att vända åkte jag hem och åt en Magnum glass. Antingen eller liksom (;


Tydligen blir de "gym" på idrotten immorn, så de kanske jämnar ut sig, vi får se.

Farsan berättade för mig idag att han är utbildad ekonom och då fråga ja han va fan han inte arbetar som det.
Då sa han att han var nära att få ett jobb när han var ung, men dem sedan sa nej eftersom han 10 månader efter dem frågade honom skulle inte på lumpen, och de ville ha någon anställd som kunde jobba fast, och inte bara tills lumpen.

Jag: Men vafan, fett ovärt, kunde du inte bara skippa lumpen, eller vad de plikt?
Pappa: Näst intill behövde man gå lumpen, men man kunde ju lirka sig ut.
Jag: Aha, varför gjorde du inte det då? Vad skulle man göra?
Pappa: Ja, typ säga att man hade problem hemma eller psykologiska problem, då lät dem en vara. Eller så kunde man säga att man var en sängvätare.

Haha, vaffan, slapp man lumpen för att man pissar i sängen ibland? (x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0