Mer modeblogg

Nu ska jag busa med fenomenet "modeblogg" ännu en gång.

De börjar ju bli fett kallt,
och min fråga till er är - Vad ska man skaffa förrän vinterjacka? Några tips?

Och om ja drar ett sånt här slags inlägg, så kommer ju såklart den här listan.
Listan på vad man inte bör ha på sig.

*Gymnastikskor
*Gladiatorskor
*Läderstövlar
*Upprullade chinos
*V-ringade tröjor (killar)
*Beiga chinos
*Randiga vantar
*Moonbots
*"Latex" leggins
*Instoppad skjorta
*Läppstift

Appropå leggins. Ja och Wille diskuterade den grejen för ett par veckor sen och vi kom fram till att svarta leggins ser ut som man i princip bara målat med svart färg på benen.
Och en annan grej.
Vad hände med de genomskinliga? Dem snyggaste av alla leggins? Ni har bytt ut dem mot latex? What?
Kom igen nu vaffan.



Kommentarer
Postat av: Cicici

Förlåt, det var jag. Jag tar åt mig all shit för dethär med latex, det var mitt fel. Återigen, mitt fel. Jag mailade alla företag och sa "nämen hörrni, ska vi inte ta och skapa ett par latexbyxor?" och de nappade genast.



Eller va? Nej det gjorde jag ju inte. Vad knäppt det hade vart.



Men du. Tips på vinterjacka (ps. fjortis brukar dem) ---> http://manolo.se/content/fjallraven.jpg



(okej jag ska lämna ditt kommentarsfält nu) (lovar)

2009-10-11 @ 21:17:53
Postat av: Hubbe

höhöhö

2009-10-12 @ 17:40:13
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0