Livsfilosofi

Tänk om man slapp skola. Tänk om man slapp jobb. Jävlar va skönt det skulle vara, att ha lov hela tiden och slippa bli tvingad till att göra något i 12 år i sitt enda liv man inte vill göra.
Att leva som en katt, springa ut när man vill och leka runt, sen få mat både när man ber om de eller bara skaffa eget, och sen få ligga och slappa hela dagarna. - Så är de för mig på sommarn, men ja vill ha det nu med!
Längtar ju fan efter att bli pensionär och bara glida runt, de är som efterätten av livet, nu är ja bara inne på förrätten, och den smakar inte gott.


Aja, de är min livsfilosofi, how U doing?

Immorn är det en slapp dag, det ser jag fram emot, om ni inte har nåt att göra, kolla på vad Betnér snackar om. Jäkligt intressant tycker jag. Särskilt de där om att Carl Von Linné grundade Nazismen.



Kommentarer
Postat av: C

jag gillar dina tankar :) jag gillar betnérs tankar också.

2009-10-05 @ 21:52:38
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0