Konsten att kissa

Jasså, Seb, ska jag skriva nåt smaskigare?
-Vet inte om ja har lust för de idag tyvärr. Men ja kan säga de här, lite kul.


När jag var liten, där nån gång efter potta perioden så var ja inte nån vidare mästare på att kissa på toaletten.
Och till slut tröttnade morsan på att alltid få torka upp på ringen och bredvid toan, så hon införde en grundlag i vårat hem.
§"Man får inte kissa stående i de här huset".

Först sket ja i va hon sa, ja får väl kissa hur ja vill tänkte ja och körde på.
Men hon lackade värre och värre för varje gång så tillslut fick ja lära mig att sitta mig ner.
Problemet var bara att jag har gjord de fett länge. Ända tills nu faktist. Ah, de e sant. Och de är nog de är lätt de omanligaste med mig.

Men! Sen drygt en månad tillbaka har ja börjat ställa mig upp igen, och de är fan i mig svårt! Man har ju ingen kontroll, den blir ju helt vild och får ett eget liv. Svårare än man tror när man inte har erfarenhet liksom.

AHaha. Så. Nu fåru va nöjd för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hur kan hon veta kollar hon genom nyckelhålet eller?

2009-10-12 @ 21:10:45
Postat av: Anonym

hahhdin jevla nOOLLAL!//Sebban JAAHHAHAH

de e on

2009-10-12 @ 22:46:09
Postat av: Hubbe

hahah, nej men hon märkte väl antagligen pölarna föffan

2009-10-13 @ 07:12:59
Postat av: Anonym

hahaha fett nice

2009-10-13 @ 12:31:35
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0