klippa håret

Borde jag klippa mig? De borde jag nog. Men de LÄR JA JU inte göra. - Därför att man aldrig vet va de kan bli för frisyr. Inte om man ber min morsa klippa håret i alla fall.
Min brorsa klippte sig nyligen av min mor och vi är lite odriskreta i familijen (i alla fall jag) och säger vad ja tycker.

Jag: Morre, hah, har du klippt dig nu?
Morre: Ah de har jag, nyss
Jag: Hahah, va fan gjorde du det för? De blev fett fult, värsta failen, man ska fan inte be mamma klippa håret.
Morre: Ne ja vet, de blev de fan inte, ja fattar inte varför ja skulle klippa mig.
-Mamma, va fan skulle jag klippa mig för!? Du är så jävla dålig på att klippa hår, jävla skit!
Mamma: äsch,tyst med er.

Och ja orkar inte lägga kosing på frisör för tillfället, dem kan man inte heller lita på. Ja vill absolut inte ha så kort hår att man inte kan ha mössa på sig. Då börjar ju onda cirkeln, om man inte har nåt hår, fryser man  om skallen, och man kan inte ha mössa för de är fult, och så måste man växa ut håret, och de är ju inte alltid så lätt. Så då går man runt och fryser hela vintern. - Inte värt.

Därför blir de till våren.


Kommentarer
Postat av: cicci

bra beslut!

2009-10-22 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0