God morgon på er..

Idag blev jag väckt av brorsan för att han ville att jag skulle sätta på en film åt han, men de gick inte och sen var man uppe... aja.

I Söndags så åkte jag in till stan och hängde med Gabbe och Jimmy, men inet mycket hände alltså, förutom att vi spelade cod4 på Inferno Online Stockholm (It café typ) och att Jimmy sen satt och kaxade mot en medelålders turk på Donken.

Mhm.. de sistnämnda var iof ganska kul (;

Igår så drog jag till Jocke och där var Jimmy. Sakta men säkert kom även Max och efter att ha suttit och såsat i några timmar gick vi ut till replokalen åh körde på.
Sen bestämde vi oss för att åka iväg. Vart visste vi inte. Så vi tog bussen, och hoppade av vid Mölnvik och köpte baconsnacks (fyfan) och sen åkte vi vidare. I slutändan så hamnade vi hos Max, så de var ju inte världens road trip kanske men... där satt vi och såg på alla sköna tv program som visas på måndagar.

Ikväll blir de On, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0