Utbyte av min "Header"

Idag fick jag höra att jag kanske borde ta och byta header.
(Alltså bilden högst upp på bloggen). Men jag tycker att den är schtekig.
Men tydligen så är det en sån pass stor nackdel att man inte ser mig ordentligt så att jag nog borde byta.

Men jag har ingen riktigt skön bild, och de är för att ja inte tar bilder på mig speciellt ofta och inte någon annan heller.
Så då har jag inget att byta till.
Så hojta till om ni har någon skön bild och skicka den till mig, så får vi se om de kanske blir en ny look.
Vem vet.

Kommentarer
Postat av: cicci

jag har skönaste bilden på dig! vet inte om jag har den på min dator dock, men kan ju kolla sen och skicka i så fall!

2009-11-27 @ 19:47:50
Postat av: Anonym

Nice!:D

2009-11-27 @ 19:48:58
Postat av: J

naked.photo_hubbe@header

2009-11-27 @ 19:58:29
Postat av: Anonym

fuckyeah

2009-11-27 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0