Överrumplad

Ligger i soffan på kvällskvisten och ser på tv och rätt från ingenstans hoppar Morre på mig, och börjar brottas.
Eller ah, han sätter sig på mitt huvud och lyckas dra en "blå-näsa" på mig.
Jävlar vad jag lackar, får kontrollen, slänger ner han på golvet, sätter mig över han och ger tillbaka en riktigt jävla knallblå näsa.
Rätt ska vara rätt.

TV6 hade av nån dum inkompitent anledning råkat dra på norsk översättning på filmen, så det var lite skojj att se hur dem sa saker.

"De er greit."


Kommentarer
Postat av: ccc

HAHA jag vill också ha ett småsyskon som man kan slå ner då och då... :(

2009-11-27 @ 11:32:56
Postat av: Anonym

jaaa, det är the main reason man har ett syskon till faktist! (: Hoppa på Jonas och hälsa!

2009-11-27 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0