Om alla var dumma

Jag har skickat ett mail till han som har datorn jag vill ha. Sen har jag skickat ett till, men jag får inget svar.
- Jag är bekymrad. Jag vill ha en dator. Ojojoj.


Idiotrepubliken. Jag har inte sätt den, men handlingen verkar ganska skön.
En snubbe gör ett experiment med armén och vaknar upp 500 år senare. Och hela världen är dum.
Varför? Jo, för att alla smarta satsar på karriären medans alla dumma får en massa barn, så till slut blir det bara dumma kvar.

Jävligt kul grej egenltigen tycker jag, om de skulle bli så. Särskilt om alla gen manupilerade sina barn för att dem skulle bli så smarta som möjligt och att alla smarta då bara satsade på karriären.
Dock finns de ju en massa "felkällor", de skulle ju antagligen skaffa barn dem också, eftersom de är smarta...
Men ändå, intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0