När man inte har nåt att klaga på

Träning på morgonen med Dansken, Christoffer och Monstret.
Monstret är Danskens kompis Isac som typ lyfter min kroppsvikt på alla maskiner, och slänger i sig 2 proteindrinkar om dagen, en galning alltså.
Jag hade mitt kortaste pass av fyra, så jag slappade bara runt medan de andra körde på. Härligt (;

I skolan såg vi en jäkligt bra film som hette "Gattaca" och efter att vi sett den fick vi jobba i princip resten av dagen med den, typ skriva en mindre uppsats om den och grejjer... men men, slutade inte förren 16.30 och vi skulle egentligen slutat 17.00, de är fan slitande.

När man inte har nåt vettigt att klaga på, då klagar man på rätt knäppa saker kan jag tycka.
Folk klagar på mitt kroppspråk. Att jag tydligen håller fingrarna i "victory/peace" stil och gungar med armarna framför mig. De har jag typ gjort en-två gånger och nu överdriver dem om det, för att ha nåt att snacka om typ, och de är de dem kommer på när de ska klaga.
Att ens klaga från första början tycker ja e trisst, men de där med gungningen... nä nu räcker de.
Kanske.


Kommentarer
Postat av: cccccc

Håller me! Varför klaga när man kan va treeeeeeevlig liksom. :DD hejhopp

2009-11-03 @ 20:18:46
Postat av: David

Jag gjorde ju ett test på dig du gjorde ju inte så där med fingrarna :P du slog ju karate slag i bodrdet i stället haha :P

2009-11-04 @ 19:20:18
Postat av: David

jag gjorde ju ett test på dig du gjorde ju inte så där med fingrarna :P istället så slog du ju karate slag i bordet hela tiden när du skulle förklara :P

2009-11-04 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0