Muskler på tjejer?

Tjena fan.
Idag satt vi och slängde ur oss en massa smarta kluriga ord som slutar på -ent som vi kom fram till att de skulle vara nice att kunna använda som svärord. Svordomar, förlåt. De skulle ju vara kul och kunna slänga ur sig dem här orden på någon man är lack på, istället för att bara säga typ "ditt jävla as".
Här är de vi kom på;

inkonsekvent - att man säger emot sig själv som en tok
inkontinent - inte kunna hålla sig för toabesöken.
indolent - oföretagssam, man är slö
impotent - maktlös, kan inte få upp den
korpulent - knubbig, fettlagd
ambivalent - kluven och osäker

Om ni vet några fler, skriv dem.


Hör upp nu alla grabbar. Nu vill jag ha en poll. Och jag vill att ni ska svara på det här, de är viktigt.
Jag har sedan länge sagt att de INTE är nice med biffiga tjejer och har även sagt att majoriteten av killar tycker som jag.
Att en tjej inte ska ha mer muskler som syns mer än man själv och de inte är fräs med ett fylligt sexpack på en flicka.
Min slutsats är: "Tjejer ska ha muskler, men som inte ska synas".
Håll med eller sig emot, rösta nnnnnnnnnu!


Kommentarer
Postat av: cccccccc

Elefent slutar på ent. Vet inte om det är ett ord dock.



tjejerrrr ska ha muskler!! så dom kan slå ner alla pedofiler! heeeeeee... ne men .. ne ja håller typ me dig där.. okej hejdå

2009-11-05 @ 20:57:39
Postat av: JEeepe

Nej dom ska inte ha synliga muskler. !

2009-11-05 @ 22:35:12
Postat av: Anonym

Hoooooooooonung!!!!!

2009-11-11 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0