Mitt hår

Jäklar vad jag börjar tröttna på mitt hår. Det står bara ut åt alla jäkla håll och är stort som ett fågelbo. Jag klarar inte av det, jag måste klippa mig. Så är det bara.

Så, min fråga till er är. Hur ska jag klippa mig? Vad för slags frisyr?



Vad ska man egentligen spara pengar till?
Nu har jag köpt min dator, nu är jag typ nöjd, att jobba känns nästan lite onödigt och dumt.
Men sen kom jag på en grej jag vill köpra för drygt 600kr, och de är "Super Gainer", alltså proteinpulver, det skulle sitta fint. Jag tycker de är så jävla gott också, jag kan gämföra den med typ en jordgubbsmilkshake på Donken, bara att proteinpulver är nyttigt. Eller Gainomax, de är svinigt gott alltså.
Kollade på förpackningen igår och visst innehåller den socker, men de är 15g, alltså ungefär 4 sockerbitar.
Förstår inte hur de kan vara så gott... nån som vet?


Kommentarer
Postat av: cäcy

de e nice när de står åt alla håll haha :D Men klipp bara lite uppklippt eller nått, vad vet jag... ELLER så gör du värsta mohawkfrisyren!

2009-11-24 @ 17:43:31
Postat av: J

Julian gillar din troll-look.

2009-11-24 @ 19:34:48
Postat av: Anonym

Också att du är så biff.

2009-11-24 @ 19:39:05
Postat av: jimmy

Jävla muskelknutte :O :D

2009-11-24 @ 20:16:05
Postat av: Hubbe

Uppklippt? Jag har aldrig riktigt förstått vad fasen de betyder, men de känns knäppt. Förklara tack.

2009-11-24 @ 20:49:38
Postat av: Hubbe

Och nä ja är inte biff, ja tycker att jag är spinkig. Men om jag går upp de 5 kilona jag planerar så blir de nåt (;

2009-11-24 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0