Lördag kväll

Åker med familjen till min farmor vid 17.00 och äter middag där med mina kusiners familj. Tyvärr hann jag inte äta någon efterrätt för att ja sen skulle dra vid 20.00 mot Grisslinge.
Väl vid Grisslinge så var det drygt en timme kvar innan bussen jag skulle ta vid kolvik skulle gå, så då gick jag en promenad upp till Huset och hämtade min påse jag lämnat kvar där från förra veckan. Actionpåsen.
Sen började jag gå från Huset ner till Grisslinges busshållplats, sen vidare med några omvägar upp till kolvik för att slösa på tiden.
Där var alla.
Vi åkte till kopparmora och där var det On.
Blev oskyldigt dömd, eller anklagad för att spillt på något bord, men eftersom det inte var jag så löste de sig.
Sen somnade jag där, vid typ 4.00.
Märkte att jag hade noterat ett par grejer under kvällen, så här har ni de;
*Jonas Keller stoppade Carls mössa ner i byxan.

*Marcus D-S kan bussvissla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0