Jag längtar som fan

.. Efter att några filmer snart kommer ut.

Den första är filmen "Sherlock Holmes" som Guy Ritchie (mannen bakom Rock'nolla och Snatch) har gjort. Den kommer ut den 25 december, och ja har sätt alla den här snubbens tidigare filmer utom en, och den tänker jag inte se heller för Madonna är ena huvudrollen. Aja.



Den andra filmen jag längtar efter är "Inglourious Basterds" när den kommer ut på DVD och BlueRay. Då jävlar ska jag köpa den, för den ska jag ha. Inte ladda ner, utan ha. De är den värd. Den 18 december kommer den ut, så då kan man ju i och försig önska sig den i julklapp. De blir fint de.




Den tredje är "Boondock Saints II: All Saints day" som ja trodde skulle kommit ut förra veckan. Men nu såg jag på cdon.com att den inte kommer ut förrän den 17 mars. Nästa jävla år. Fan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0